yang sudi singgah....

Monday, March 19, 2012

KIDZANIA KUALA LUMPUR

Salam,
haa, ada lagi satu nak cerita. asyik cerita gaharu je, kali ni kita nak cerita pasal kita anak beranak g Kidzania Kuala Lumpur location di ex curve damansara. dapat tiket free, hehehe... so kita pun pi la nak tengok apa bendanya kidzania tu. meh tengok gambor lagi (dari kamera hanpon yg sama, sebabnye lupa nak bawak camera hehehe...)


 boarding pas

Kidzania International Airport

 mata wang kidzo

 tarian alu-aluan, comel bunga yang kat tengah tu..

 dua beradik tengah belek map, mana nak tuju lepas ni.


 si bujang kita 'keje' as a technician TM instal unifi

 nak jadi pilot, steward/des bole le practice kat sini

 ahli bomba nak pi padamkan kebakaran

 tu dia, tu dia, depa dok padamkan api... yang kat depan tu policeman tengah control trafic le konon...

 si bujang nak jadi 'poslaju men'

 kidnazia's pop corn

 makcik tengah Q nak beli popcorn, kita suke...

 maskot (iye ke maskot??) di kidzania...

best gak, sebab anak2 bole blaja nak jadi apa, nak keje apa, keje ni wat apa. keje tu wat apa. si bujang kita tu walaupun baru umur 16 but since saiz besar, so dia tak le berminat nak cuba banyak job, segan katanye hehe... apapun kami seronok walaupun kami ni bukan 'kanak-kanak rabina' lagi...


3 comments:

  1. salam akak, sy nak tanye pasal tako yaki pan tu..sori, xtau cane nak contact akak....sy minat nak bli pan tu..ni no sy 0139342314

    ReplyDelete
  2. saya ada hantar sms kat awak tp tak berjawab. kalau masih berminat, email kat saya. tq

    ReplyDelete
  3. Salam akak. Saya nisa. Takde blog. Ni saya guna gmail adik saya. Saya nak beli tako pan tu boleh? Saya tak dapat view email akak. Can you email me?

    This is my email: aurora_stargazer88[at]y.c

    I'm waiting. Huhu..
    After I got ur email, I'll contact u tru phone. InshaaAllah.

    Thanks in advance. :)

    ReplyDelete